duminică, 13 martie 2011

Aţipire abstractă


Darren Hayes - Insatiable

Asculta mai multe audio diverse


Cred c-am aţipit
o oră de ţipete răsfrânte
asupra timpanului meu de alamă,
devenit surd la bătăile fantomatice
de inimă
ale trupului meu.

Nu ştiu de ce,
dar atunci când adorm
mi se înfundă canalele sufletului,
vrând să păstreze
parfumul sânilor tăi
modelaţi în umbre vâscoase.

Cafeaua dimineaţii,
aburinde sărutari pe fruntea ta,
îmi dezordonează
fluxul sangvin al creierului,
ameţindu-mă în pahare de vin
cu un singur picior
tatuat cu petale.

Mă cert cu somnul iarăşi
în cuvinte vulgare,
afirmări ale orgoliului
ce nu renunţă
la porţia zilnică de vise.

4 comentarii:

  1. :X:X superbaa:*:*
    100 :X doar aici :)):*

    RăspundețiȘtergere
  2. se pare ca ai ajuns la 100 si fara a-mi mai indeplinii partea mea de intelegere..;)
    la cat mai multe geniule!:*:*
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Too bad, this one is flawless.

    "Poetry is not a profession, it is a destiny" (Mikhail Dudan).

    RăspundețiȘtergere
  4. ma pierd printre imaginile pe care le creezi, sunt atat de incarcate.. ca un flashback..
    si recitesc.
    iar..si iar.
    superb !

    RăspundețiȘtergere