miercuri, 9 martie 2011

Predicatorul pietrelor




Scorpions -Send me an angel....

Asculta mai multe audio rock

Mormantul asta de sete
isi cere mereu picatura de sange
ce curge din talpile mele ciuntite,
capsate de cuiele ruginite
ale infrangerii.

Mainile mele,
deschise cat sa-mi cuprinda campul vizual,
atarna legate de barna cu spini
ce ma-njura in satanice privelisti morbide,
culegatoare de pacate sentimentale.

Imi port coroana de otel
turnata din coastele anorexice
ale iubirii
si-mi inalt capul spre franturi
de zbor galactic,
printre stele ce mugesc
a valuri fulgerate
de priviri.

Blestemul abstract
mi-l car pana in varful Golgotei de amor
si ma asez, filosofic,
cu spatele spre Est.

Ma gandesc sa predic pietrelor
mesaje de dragoste.
Inimile par deja crestinate...

2 comentarii:

  1. Bună treabă! Înclin să cred că, pietrele, ar înțelege mai bin mesajul decât oamenii...Felicitări, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...Singurul care nu seamănă cu o piatră;
    cum ai ajuns în inima pietrelor mele?

    RăspundețiȘtergere