marți, 15 martie 2011

Oglinda


Pat Benatar - Hit me with your best shot

Asculta mai multe audio diverse

Plecă din mine
ciobul răsfrânt în curcubee
cancerigene şi infantile
şi mă lăsă alb,
oglindă vie a soarelui.

Răstitor, scot limba
la lumea care se oglindeşte prin mine
şi mă sparg în bucăţi crepusculare,
concentrice în jurul inimii mele.

Mă gândesc că poate,
simţindu-mi lipsa,
cineva îmi va aduna cioburile
şi mă va lipi în ţesuturi
unduitoare şi fisurate
în care-şi va oglindi chipul.

Mereu şi mereu,
îmi sparg imaginea în 7 bucăţi
şi las pe cineva-ul respectiv
să mă asambleze
după chipul şi asemănarea ei.

3 comentarii:

  1. Se zice că cifra 7 e norocoasă. Deci, persoana care te asamblează, e norocoasă, nu? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred ca e mai mult decat norocoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cat despre poezie, observ o tendinta de ermetizare a sensurilor, dar nu prea poti sa iesi din "eu", ceea ce e de bine. Interesanta combinatie.

    RăspundețiȘtergere