luni, 7 martie 2011

Limitare organica




The Righteous Brothers - You've Lost That Loving Feeling

Asculta mai multe audio diverse

Trupul meu e-o limitare,
imi impiedica sufletul
sa se contopeasca in soapte convulsive
cu bucata de suflet
ce se apropie de timpanul meu.

Basica de abur sentimental
imi zgarie peretii creierului
cu unghiile-i tocite,
nevrotice si bete
de parfumul laptos
al lovirii umar de umar.

Debil, rupe franghiile ce-mi sustin inima,
inundandu-mi trupul
cu suvoaie calde, postbelice,
de sentimente mature,
nascute din cuvant. Din cuvantul
creierului.

Trupul meu e-o limitare,
e-o bucata de argila
naclaioasa in esenta ei,
dar mai puternica
decat zidul Turnului Babel.

3 comentarii:

  1. "Lovirea umar de umar" e doar o forma a tentativei de contopire. Pacat ca trupurile nu sunt niciodata de ajuns, niciodata in masura sa exprima intensitatea sentimentelor noastre.
    Un fel de expresionism blagian...

    RăspundețiȘtergere
  2. impresionant..
    toate poeziile sunt.. extraordinare. ai un stil aparte .;x

    RăspundețiȘtergere