sâmbătă, 5 martie 2011

Recunoastere


Slipknot_-_Before_I_Forget.mp3

Asculta mai multe audio diverse

Mereu am preferat
sa arborez chipuri, mascand
umbra bucuriei sau a placerii.

Zambetul meu pur
l-am expus in momente de sinceritate vecina
cu nebunia de a lasa lumea
sa-mi inteleaga conceptia
despre viata si destin.

Superficiali, toti cred in zambetul meu,
masca lipita cu super-glue ieftin,
cumparat de la rusi,
ce se desprinde
inexplicabil
in momentele cand sunt cu tine.

Si cred ca lipiciul asta
are propriile lui idei,
gandiri mai puternice decat ale mele,
ce ma lasa gol,
fara masca afisata lumii,
in fata inimii tale.

3 comentarii:

  1. felicitari iar si iar geniule!!
    poezia e superba ca de fiecare data!
    >:D<:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa te uiti la instructiunile de utilizare ale superglue-ului. Ti se indica acolo cum poti sa il inlaturi.
    Mai multa dragoste si caldura sufleteasca cred ca ar fi solutia. Sunt sigura ca vei citi asta printre randuri.

    RăspundețiȘtergere