sâmbătă, 4 decembrie 2010

Vestonul anilor


Am sarutat petice de vant
Calare pe petale de trandafiri jegosi,
Adormiti in luna decembrie a anului curent,
An ca toti anii,
An diferit de toti anii.

Am ingropat in buzunarul vestonului
Sentimente si trairi,
Bucurii de moment si de o viata intreaga
Si le-am lasat sa arda impreuna cu vestonul
Anilor mei de adolescent beat.

Am ascultat suieratul vantului
Smuls de pe crestele crestate ale cheilor marine
De la camera mea intunecata
Acra si plina de funingine
Provenita din valvataia vestonului ars
Al anilor mei de adolescent naiv.
Am baut coniacul vaselor de sange
Pierdute in cautarea zapezii albastre
Ce mi-a racorit buzele
Dupa ce am sarutat peticele de vant
Ale vestonului anilor adolescentei mele!

Vangelis-Conquest Of Paradise

Asculta mai multe audio diverse

3 comentarii:

  1. Ma mira cat de multe stari imi trezesc poeziile tale. Sunt superbe

    RăspundețiȘtergere
  2. chiar sunt curios de unde ti-a venit inspiratia sa scrii asta... daca faceai armata intelegeam , dar asa ...? oricum ma unge pe suflet si melodia :X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. @ DEC.I : nu am facut armata, citesc romanele lui Sven Hassel ;)

    RăspundețiȘtergere