vineri, 26 noiembrie 2010

Dragostea


Mi-am injunghiat buzele

Folosind luciul taios

Al apei ochilor tai inchisi

In castelul medieval al anilor trecuti in nefiinta


Mi-am sagetat urechile

Cu sageata de funingine

Trimisa de arcul sprancenelor tale,

Prea negre pentru negrul smolii din Iad.


Mi-am rupt nasul carn

Si firul de par alb

Aparut ca o ninsoare in ziua de martie

A caleidoscopului crucificat

Pe Zidul Plangerii Indragostitilor.


Mi-am metamorfozat degetul

In fluturi canibali,

Mancatori de sentimente si lacrimi

Si ciuperci otravitoare,

Crescute pe fostele declaratii de dragoste.


Mi-am camuflat picioarele

In fostele nisipuri de vara

Pe care putrezesc scoici

Si starvuri de pescarusi,

Plescaitori in neantul dragostei

Prea pure pentru a fi iertata


Caci dragostea e noroi de turta dulce,

E puroi dulce,

E mucegai perfect

Ce te stoarce de puteri

Si sete

Si foame!

Un comentariu:

  1. imi place modul descriptiv in care abordezi poezia, totusi cum m-am obicnuit sa spun si din partile care nu-mi plac... ce e cu titlul asta? incearca unul mai personal... si nu e bun la SEO :p... suberba si melodia cel putin mie mi se pare ca se potriveste super bine ;)

    RăspundețiȘtergere