vineri, 17 decembrie 2010

Pierdere


Visele mele
S-au lasat prada noptii
Cazute mult prea timpuriu
Din statia cerului limitat
De privirea mea
Si a orizontului.

Am vazut cum visele mele
Dispar si se afunda
In intuneric,
Pustiu
Si desert.

Am tinut de ele
Cu dintii unghiilor mele
Invinetite si tocite
De prea multe rugaciuni pustii,
Fara scop
Si fara sentimente de vinovatie.

Sunt un visator
Ce isi cauta in noapte
Urmele de pasi absenti
Ale viselor pierdute.

Am tipat,
Am ragusit,
Am incercat sa citesc pe intuneric
Luptele dintre gandurile mele
Si ale celorlalti
Si am orbit.

Am incercat sa simt cu puterea mintii
Ce simt si visele mele.
Uneori le-am atins,
Dar fugeau imediat simtind degetele cazute
In jocul lor.

Visele mele
Le-am pierdut undeva in octombrie.

Le declar nule!

Plain White T's - Rhythm of Love

Asculta mai multe audio diverse

2 comentarii: