marți, 14 decembrie 2010

Muza

Muza mea a disparut.
Nu mai am alta muza acum
Decat toamna asta paduchioasa
Si mult prea calda.

Muza mea a plecat.
Nu mai am alta muza acum
Decat caietul cu foi albe
Si unsuroase,
Gata sa fie scrise
De cuvintele agitate de radacina
Maduvei mele calcinate,
Ce-mi sustine capul drept
La opt etaje deasupra nivelului soselelor bizarre.

Muza mea s-a evaporat.
Nu mai am alta muza acum
Decat noaptea plina de sirena ambulantelor
Si parcurile pline de indragostitii
Ce se saruta la interval de timp regulate,
Ca un ceas elvetian uitat pe noptiera
Cea fara de moarte,
Langa care se sprijina oglinda
Ce-mi arata ochii injectati cu cioburi
Si buzele taiate de fostele saruturi.

Muza mea a murit.
EU sunt muza!

Chris De Burg - Lady in red

Asculta mai multe audio diverse


5 comentarii:

  1. superba, cred ca ti-am citit poeziile de zeci de ori pana acum :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Richard al 3-lea ...sau al catelea era... nu sunt bun la titluri :P, dar nu simt poezia pe muzica asta :P imi place finalul apoteotic ;

    RăspundețiȘtergere
  3. @ DEC.I: cred ca era Hamlet in faza aia cu: A fi sau a nu fi? Aceasta-i intrebarea!

    RăspundețiȘtergere
  4. hei. :P

    mi te'au laudat cateva persoane.. cum ca scrii fain, esti student la jurnalism etc :P
    asa e? :d

    RăspundețiȘtergere
  5. Lost and finally found, I hope.

    RăspundețiȘtergere