duminică, 19 decembrie 2010

Autoportet ritmat


Norah Jones - ''Time after time''

Asculta mai multe audio diverse

Nu sunt un sfant,

Nu am venit cu gand de pace,

Mi-am luat doar haine de bufon.

Nu am stiut

Si nu am mai avut ce face

Decat sa dorm in stele ca un domn.



Am baut lapte

De stele amagite in iarna

Si sange in luna lui Hristos.

Am recitit

Si refacut secunde iara

Si am crestat suferintele-n plin os.



Mi-am asumat greseli banale

Si alte mii si mii de bucurii

Am tras de sforile placerilor carnale

Band in nestire zeama inimilor sangerii.



Nu am cautat

In cometele de gheata-albastra

Pasii absenti ai celor ce vor fi

Si nici nu am gasit durerea noastra

Pe lespezile seci ale inelelor zurlii.



Nu am contat

In lumea ideala

Decat un pic, in coltul rugator.

Si am cerut doar apa si secara

Sa am puterea alba ca sa zbor.



Nu am cerut nimic

In ritmuri repetate

De sange, apa si namol.

Dar am dorit doar suflete curate

Ce isi disting iubirea lor de dor.



Mi-am ridicat

Statui din ipsos si din lemn

Si am cerut, debil, autografe

De la poetul care nu-i etern

Si are mainile mereu bolnave.



Mi-am inundat obrajii centenari

In zgomot de sirena greaca

Am cersit, in speta, niste ani

Ca sa inund repetabila povara seaca.



Am zambit in petale strambe

Cu ochii in culoare de apret

Si ma inclin in tumbe mohorate

In fata acestui autoportret.



Un comentariu: