sâmbătă, 3 aprilie 2010

Lectii




Am invatat ca daca pui prea multe sentimente intr-o relatie, risti sa suferi enorm.

Am invatat ca daca vrei sa fii bun, vei fi considerat un prost.

Am invatat ca daca ai prea mult incredere in cineva, risti sa fii tras pe sfoara.

Am invatat ca daca ai ceva bun langa tine, trebuie sa te lupti pentru acel lucru.

Am invatat ca daca acel lucru trebuie sa aleaga intre tine si altcineva, ii prefera pe amandoi, pe rand.

Am invatat ca trebuie sa ierti, dar sa nu uiti.



3 comentarii:

  1. am trecut si eu prin toate chestiile astea...si e foarte aiurea...in unele situatii...fain blog;)

    RăspundețiȘtergere
  2. "daca pui prea multe sentimente intr-o relatie, risti sa suferi enorm.", dar daca nu o faci.. pierzi bucati importante de fericire.. preferi sa ramai la suprafata de teama sa nu suferi sau sa patrunzi in profunzimea frumusetii chiar cu acest risc?
    "Am invatat ca daca vrei sa fii bun, vei fi considerat un prost" acei ei sunt doar cativa.. merita sa te modelezi dupa ei.. ei robii urbani construiti dupa aceeasi matrita?
    "Am invatat ca daca ai prea mult incredere in cineva, risti sa fii tras pe sfoara" si totusi fara sa acorzi incredere.. cum vei ajunge vreodata la sufletele oamenilor?
    "Am invatat ca daca ai ceva bun langa tine, trebuie sa te lupti pentru acel lucru" EXACT! sa lupti al dracului de hotarat!
    si daca ierti fara sa uiti.. atunci nu ai iertat.. daca ierti, dar nu uiti inseamna ca refuzi sa te vindeci.. daca nu uiti , nu ierti ..pt ca la fiecare greseala care va fi facuta, nu vei incepe de la 0 ci le vei aduna pe toate cele care "au fost iertate, dar nu uitate"
    de ce sa ne umplem amintirile cu rau si amar..? ca sa le dam poetilor ocazia sa scrie versuri triste ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai invatat bine...acum trebuie sa gasesti metode prin care sa nu ajungi la situatiile alea aiurea...

    RăspundețiȘtergere