vineri, 26 martie 2010

Ce vreau sa fiu cand voi fi mare? (exercitiu de imaginatie)

Cand voi creste, imi doresc sa fiu politician. De ce?
Pentru ca pot sa mint mereu si toata lumea sa imi creada minciunile. Pot sa promit drumuri mai bune, dar acele drumuri sa nu existe niciodata. Pot sa promit salarii mai mari, dar banii de la acele cresteri salariale sa ajunga in buzunarul meu.
Pot spune ca 99% din populatia Romaniei asculta manele si nimeni sa nu incerce sa ma convinga ca am spus ceva gresit.
Pot sa neg implicarea mea in fraude si pot sa imi permit sa fac un jurnalist "tigan" sau "idiot". Pot sa petrec intr-un local pana la 3 dimineata si sa conduc apoi masina, fiind beat. Politia m-ar opri doar pentru a fce o poza cu mine. Pot sa imi tratez bolile in alte tari si sa spun ca sistemul sanitar din Romania e la pamant.
Imi pot permite sa imi trimit copiii in tari straine la studii, desi ei nu pot pronunta corect cuvintele romanesti. Pot sa dau bani Republicii Moldova, desi tara mea este intr-o criza financiara.
Si cel mai important, pot sa am o casa in Strada Zambaccian sau in alte locuri luxoase unde sa ma doara-n cur ca oamenii din tara mea mor de foame.
A fi politician este cea mai buna meserie dintotdeauna!


Acest post se poate administra fara prescriptii medicale. A se consuma de preferinta dimineata, la pranz si seara ca sa iti aminteasca faptul ca trebuia sa te gandesti de doua ori inainte de a pune stampila pe buletinul de vot; poate nici nu merita sa ii votam.

RUSINE!

5 comentarii:

  1. sper si iti tin pumnii sa nu reusesti sa iti atingi visul:))

    RăspundețiȘtergere
  2. da !! !

    :))

    oricum, ai dreptate ... din pacate, asa e la noi in tara ...

    RăspundețiȘtergere
  3. e de preferat sa fi din nou copil cand vei fi mare, daca vei fi politician sa nu fi ca cei din ziua de astazi... oricum... cred ca era mai bine pe timpuri cu un rege...cred, deci nu sunt sigura...
    (scz daca am greseli nu stau sa ma corectez)
    spor in atingerea visului...

    RăspundețiȘtergere
  4. hai ca imi place..... stii ce ma amuza la astia faptul ca se dau de ceasu mortii sa acopere anumite chestii urate despre situatia tarii noastre iar atunci cand jurnalistii se intreaba si ii intreaba de ce totul merge prost unul ...macar unul ma sa apara supt la fata amarat ca vai de el ca de e om cu responsabilitate pe umeri si se consuma...cand ceea ce vad la tv e cate un burtos care sta sa faca implozie in orice clipa si se lamenteaza ca nu avem ce face decat sa stam cu mana intinsa la UE .....du-te in ...UE de politician ...hai ca devin plastica =)))

    RăspundețiȘtergere