luni, 5 aprilie 2010

Suflete


-Tu esti o exceptie, Andrei!
-Asa spuneti toate. Mi-e sila de voi!
-Dar e adevarat. Esti o exceptie intre ceilalti. Ceilalti nu ar fi procedat asa.
-Minti! Asa spuneti toate. "Andrei, tu esti o exceptie!". Dar mereu, dupa ceva timp, ajungeti la o concluzie: "Exceptia...da-o dracu'! Hai inapoi la banal"
-Nu mai vorbi asa, chiar nu ai dreptate!
-Ba am! Am si acum, am avut si inainte. Mereu va lasati purtate de banal. Nu ma consider superior. Chiar tu ai spus ca sunt o exceptie. Si eu, eu cu ce raman? Cu nimic, nu? doar cu parfumul tau. De fapt, cu umbra lui. Mai raman si cu pozele cu tine.
-Daca vrei, poti sa le arunci.
-Nu, nu, nu! Nu arunc nimic. Doar le ascund. Nu vreau sa te vad. Nu vreau sa ma atingi. Nu vreau sa te aud.
-Atunci, mai bine plec.
-Da, mai bine pleci. Ba nu, ramai! Mai vreau sa mai vorbim. Mi-e frica. Mi-e teama ca daca pleci acum, e ultima oara cand o sa mai vorbim avand buzele atat de apropiate.
-Ti-am mai spus. Am gresit! Iarta-ma! Asta daca poti. Daca ai suflet, o sa intelegi.
-Daca am suflet? De 9 luni invat in fiecare zi sa am suflet. Te iert.
-Cum poti sa ma ierti atat de repede? Nici eu nu mi-o iert.
-Nu mai plange. Plangi in zadar. A trecut acum. Asta e! Mergem inainte, impreuna?
-Ce suflet poti sa ai?
-Ce suflet ai avut?


6 comentarii:

  1. ce-i asta nene? chiar merita sa faci atata spam pe toateblogurile cu postul asta de 2 lei?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca tie nu iti place, asta nu inseamna ca si ceilalti au aceleasi gusturi ca ale tale. sincer, nu am chef sa ma cert cu tine, doar ca pe viitor, evita blogul meu....:-j

    RăspundețiȘtergere
  3. cu siguranta o sa il evit, doar ca acum mi-a atras atentia disperarea ta de a face spam, daca stii ce-i ala.. doar de aia am intrat aici, sa vad si eu la ce postare trimiti in disperare mesaje.

    RăspundețiȘtergere
  4. mie imi place.o sa te adaug in lista mea de bloggeri

    RăspundețiȘtergere
  5. Toti suntem exceptii,trebuie doar sa observam.
    "Suntem cu totii diferiti,din fericire"

    RăspundețiȘtergere
  6. radule ce mortii lui vroia ma ratonu ala care a lasat primul comment?de ce nu i-ai spus ca ma cunosti pe mine?ca sigur isi cerea scuze:D....ba esti trist,imi pare rau sa iti zic....stiu ba ca esti sensibil si indragostit dar mai dao dreacu de pizda nu o mai ierta atata....scoate'i poza din portofel si hainele din sifonier/las'o sa se duca si nu mai continua sa speri....esti pupat

    RăspundețiȘtergere