miercuri, 14 aprilie 2010

Mi-e dor...


Mi-e dor de tine atunci cand nu stiam ce inseamna sa suferim amandoi. Mi-e dor de tine cand imi spuneai: "Te iubesc!" pentru ca erai sincera. Mi-e dor de tine atunci cand te tineam in brate si tu tremurai de emotie. Mi-e dor de tine cand ma stresai cu telefoanele. Aveau farmecul lor. Mi-e dor de tine cand erai copilaroasa. Ai devenit prea matura avand doar 17 ani. Mi-e dor de tine cand ma sarutai cu teama, dar puneai in acel sarut toata pasiunea ta. Mi-e dor de caldura mainii tale. Mi-e dor de stralucirea ochilor tai. Mi-e dor de micile prostii facute de tine si de fata ta nevinovata. Mi-e dor de imbratisarile noastre in care simteam ca suntem impreuna pentru o eternitate. Mi-e dor de tine...

Azi ploua...imi iau umbrela si te astept!


Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. Fiecare moment are farmecul lui, însă trebuiesă fim conştienţi că viaţa înseamnă transformare şi evoluţie(uneori şi involuţie). Nu cred că putem să le cerem altora să fie aşa cum vrem noi, ci trebuie să-i lăsăm să se manifeste liber.Tot ce putem face este să fim atenţi la propriile manifestări şi eventual să le ducem într-o direcţie dorită.
    Este o vorbă, dacă suntem în acord cu noi înşine, şi cei din jurul nostru intră în acord cu noi...(Jorjette)

    RăspundețiȘtergere
  2. Scrii atat de frumos despre iubire... nu stiu daca toate postarile astea sunt bazate pe intamplari traite de tine..
    ..Dar daca e asa, fata aceea despre care scrii cu atat de multa iubire, well, e foarte norocoasa ca te are!

    RăspundețiȘtergere