joi, 14 ianuarie 2010

Imi place...


Imi place aceasta dimineata gri, de mijloc de iarna, fara de care nu pot trai. Imi place cand imi beau cafeaua de dimineata, privind dincolo de uriasii cenusii de beton, spre locul unde curcubeul isi incepe asaltul spre cer. Imi place sa simt picaturile de ploaie in inima mea ticaind usor, usor. Mai imi place sa lenevesc uneori, privind spre cer, la norii negri, amenintatori, gata oricand sa reverse un puhoi de lacrimi peste noi, peste oameni, ca si cum ne-ar spala de pacate.
Imi place sa tac si sa ascult, sa simt si sa vad. Imi plac lucrurile simple, insa frumoase. Imi place muzica ascultata in surdina. Imi place sa fiu eu si nimic mai mult. Imi place sa ascult vara greierii, cantand, regasind in cantecele lor doinele romanesti. Imi place iubirea dusa pana la absolut. Imi place singuratatea rece in care ideile se limpezesc.
Imi plac poeziile lui Nichita Stanescu citite seara, langa un semineu incalzit. Imi plac zilele de iarna cand totul miroase a portocala si cozonac.
Imi place primavara cand ma simt iar om. Imi place sa stau si sa iubesc. Imi place sa plang, asta amintindu-mi ca toti oamenii pastreaza inca acea mica parte ce se numeste copilarie. Imi place iubirea de 18 ani, cand totul ti se pare ca este posibil si te crezi cel mai potrivit pentru "Ea".
Imi place gelozia ce dovedeste ca esti indragostit.

Si da, iubesc la nebunie in mijlocul acesta de iarna!


Ca bonus, o melodie de pe cel mai nou album al trupei Guns N' Roses...

Guns N' Roses - Shackler's Revenge
Asculta mai multe audio Muzica

2 comentarii:

  1. La inceput avem iarna si spre final termini cu primavara. Imi place. Astept sa ajung si eu la 18 ani ca sa cred asta. Si din ce am inteles eu, mai totul se reduce la liniste. Avem nevoie de momente in care sa stam cu noi insine. Oricum, genial ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Rece si trist..amintiri pe o foaie de hartie..asta vad acum..cu toate ca atunci nu erau asa..erau trairi vii care iti umpleau simturile facandu.te sa te bucuri ca esti in viata.Iubirea te face sa urci,sa zbori,apoi sa te prabusesti brusc,odata cu toata lumea ta...si apoi vine singuratatea,acel sentiment de "liniste si pace" cand poti sa gandesti limpede,sa te analizezi si sa observi...sa alegi ce vei face.Cam asta am inteles eu...oricum,e bine sa fii indragostit,e bine sa iubesti..doar atunci simti ca traiesti!!;)

    RăspundețiȘtergere