joi, 30 mai 2013

nihil sine me






te născusem din năvoadele coastelor
încă miroseai a alge şi peşti spintecaţi
melcii din păr spiralau firele de nisip
pe deasupra sânilor curgeau florile ca nişte valuri rubinii
stăteai închisă mimând fiecare plăcere a lumii
un singur cuvânt îl repetai întruna
ca un cerc de androgini în permanentă rotaţie cu sufletul
printre fiecare clipit
reuşeam să-ţi desenez umbrele şi parfumul de carne caldă
un univers se deschidea frământând secundele cu apa sărată a mării
pe umăr îmi stăteau penele culese de la îngeri

căutam fiecare centimetru din vise
priveam paşii tăi şterşi de săruturile animalelor
un urlet de lup se auzea tu-mi băteai inima în piept
aveam plămânii arşi de la palme
un măr îţi cobora pe coapsă pe pulpă pe gleznă
din noaptea întreagă
reuşeam să muşc aceleaşi bucăţi de la apus spre răsărit
pe umerii se rostogoleau urmele dinţilor cu faţă umană
un şarpe îşi rotea corpul în jurul nostru
ecourile tindeau spre sunete violete
stelele începeau să pâlpâie
ne acopeream cu frunze de lotus şi deveneam melci coloraţi

în ultima noastră dimineaţă
ai rupt crenguţele de măr din glastră
un simplu adio era lung şi fără viaţă
dumnezeu încă pescuieşte sufletele păcătoase
mâine seară ne vom întâlni poate o să bem o bere
jucăm nişte cărţi ne batem joc de gustul cărnii
o să mă mântuiască de ură
acasă
toate coastele mele renasc şi se unesc precum un năvod
una din ele cade şi devine femeie
dar tu lilith
tu printre ce crengi de măr
şi cochilii de melc îţi strângi genunchii la piept?


3 comentarii:

  1. tot te intrebam eu la un moment dat.. un volum, pe cand? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper si eu la un volum cat mai curand posibil. Sa vad ce pot sa rezolv si o sa revin cu detalii :)

      Ștergere
  2. Intamplator am ajuns aici. Am citit de trei ori. Frumos, zau. :)

    RăspundețiȘtergere