duminică, 3 ianuarie 2021

rezoluție


în oftat îmi las culorile să curgă
primele pagini din viața sunt doar rânduri scrise
cu același pix fără de final
cu aceleași frunze lăsate căzând
din fiecare foșnet
îmi fac un căuș de lacrimi
privesc în apa asta ca într-un glob de cristal
și totul se derulează
exact ca marea aia alpină unde am devenit zmeu
și ochii erau prezenți

și în gerul de acum
șuieratul de pe creste devine o muză
o eliberare de frânghiile care deveneau sicriu
în locurile unde am sărutat ultima dată brațele ei
am lăsat un foc mocnind
peste fumul aruncat prin crevase
privesc ultimii pași topiți în iarbă

și stâncile mi se lipesc de inimă
se contopesc acolo și devin granit
cu unghiile scrijelesc fiecare piatră
le numerotez până când zilele devin infinit
le memorez fiecare formă
asta are umărul ei tatuat
asta are privirea lipsită de emoții
bucuria plecării
libertatea spartă în cadrane
și liniștea de dinaintea somnului

și în oftat
îmi las culorile să renască
roșul devine albastru și galbenul verde
și pietrele devin mici lănțișoare de nisip rupte
ultimele pagini din viață
sunt senzațiile mirosind a lumină 
iar stâncile
devin cutremur mirosind a bătăi de inimă nouă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu