sâmbătă, 16 ianuarie 2021

dezlegare


când îți spun că vreau să stăm 
îți spun că nopțile devin mai reci
și lumea e un abis în care ne vârâm visele
că sunetele auzite pe stradă
sunt doar țipete de copil pierdut de părinți
că inima e doar o dungă roșie în zig-zag
și sărutul pe creștet
e liniștea de dinainte de somn

și sub patura de stele aruncată pe cer
îmi strivesc fricile cu alte frici
durerea de a pierde gustul
orbirea de furie și dezamăgirea de a râde
în fiecare clipă
contorizez momentele când priveam tavanul
ca o pânză pe care proiectam zigurate
temple biserici și altare
sacrificam acolo toate cuvintele murdare
libertatea de a alerga spre fericire
-aseară am băut până la blackout-
din mine s-au rupt lianele alea care îți agățau amintirea
văd un orizont neclar

din razele pe care mai ieri aruncam năvoade
au rămas doar fulguiri vechi
unele se lipesc altele se topesc
urma lor a rămas ca o cicatrice lăsată la uscat
sub toate bușiturile astea de scântei 
mă chircesc și spun alte mantre
alte rugăciuni alte incantații
mă lepăd de fiecare urmă de buze rămasă pe pielea mea
și închid ochii sperând la altă zi

când îți spun că vreau să plecăm 
îți spun că nopțile devin mai lungi
și lumea nu dă doi bani pe sentimente
vrea doar șocul ăla al terminării
când ai ochii dilatați
și trupul rămas ca un câmp de război
cu sunetele unui copil înarmat și pe moarte
țipând după ultimul sărut pe creștet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu