duminică, 15 septembrie 2013

îngheaţă-mă cu un sărut

îngheaţă-mă cu un sărut iubito
astăzi
soarele miroase a toamnă
dimineţile par încordate ca nişte unghii lungi pe piele
undeva
fluturii s-au refugiat între palmele tale calde
îşi cântă operele vechi şi albe
în patul nostru
cearceaful s-a mutilat  sub trupuri
un pahar cu vin e vărsat de lacrimi şi zâmbet
noi căutăm cu braţele bătăile inimii.

îngheaţă-mă cu un sărut
păstrez în creier aceste clipe tăiate
poze mintale născute în întuneric
aici eşti tu în corsetul negru
aici sunt eu lipit de tine
frigul s-a lovit de trupurile noastre
mirosim a tutun şi a cafea şi a sărutări cu ochii închişi
mirosim a oraş a beton a brăduţi de maşină
a vise a timp a pielea mea a pielea ta
a toate lucrurile atinse de noi.

îngheaţă-mă
nopţile se transformă în sunetele claxoanelor
în ţipete în gemete în tricouri date jos
în crizanteme de toate culorile
în privirile tale atunci când spui că mă iubeşti
în locul de unde am plecat
şi în care ne întoarcem la păcat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu