duminică, 29 septembrie 2013

ninei



ieri am murit
am ajuns în agonie în extaz în durerea seacă a mării
ceva dinăuntrul meu s-a rostogolit pe scările pustii
toamna m-a lovit între coaste precum un soldat roman
dintre toate durerile
viaţa mă înspăimântă cel mai mult
atunci când sunt treaz
simt umblând pe mine carcase de animale
pe mâna stângă se întind larve albastre
o singură dată am simţit crepusculul străpungând pământul
trăiam cu ochii închişi

între două sclipiri de pleoape
simt degetele ninei jucându-se pe pielea mea
îi simt urmele pe spatele meu de parcă ar desena hieroglife
parfumul ei se lovea de tâmple toată camera mirosea a crizanteme
un singur geam era deschis
noi ne povesteam viaţa lipiţi în frig
făceam dragoste urmând acelaşi traseu închis
îi sărutam aluniţele de pe umăr de pe gât de pe inimă
cumva
noaptea ne prindea înveliţi cu săruturi lungi

astăzi am renăscut
din mine ies sentimentele pe bandă rulantă
ascult melodii noi fredonez prefer lumina
nina m-a luat de mână
mi-a arătat prăpastia unde ajunsesem
din toate frumuseţile lumii
toamna de acum miroase a gutui
a ploaie mocănească a cafea neagră
miroase a buzele ninei a tricoul ninei
a nina întreagă a nina plecată a nina întoarsă
a veniri şi plecări şi regăsiri permanente
a iubire culeasă din vârful vieţii


Un comentariu: