luni, 5 august 2013

lucid




undeva înăuntrul meu
sunt aşezate plăci de azbociment peste jumătate din suflet
mi-am încadrat cerneala în fiecare celulă prelinsă sub sânii curvei
tu stăteai în uşă şi te loveai în ficat
cu toate sticlele de alcool găsite în subsolul creierului
priveam muştele mutante cum îţi sărutau mandibula
vertebrele oasele mâinii ale picioarelor
înaintau spre uterul rămas gol precum un copac în plină toamnă
din toată carnea ta ieşea un puroi albastru-verzui
culoarea morţii din ultimele clipe trăite
am fost acolo şi am văzut paradisul
era aşezat între coapsele purgatoriului
se legănau dintr-o parte în alta durerile facerii
îngerii colcăiau precum viermii căzuţi din frunze
toate apele se întâlneau la mijlocul actului sexual dintre bărbat
şi femeie

mi-era greu să îmi conturez paşii
prin fiecare drum de ţară priveam câmpia plină cu boabe
ultima vară aici m-a prins împletind lucerna cu pozele trecutului
mirosea a nori de ploaie stătută şi dumnezeu încă dormea
uitasem momentul de disperare dintre lovitura de inimă şi cea de cuţit
simţeam doar sângele ieşind din mine
ca dintr-o fântână arteziană situată în Roma
priveam spre cioburile rămase din ultima noapte de sex
erau pline cu rujul greoi şi mov
pe oglinda din baie vedeam mesajele aburite
şi palme unghii urme de spate de sâni de funduri
erau acolo nuduri ce trăiau o singură oră
dispăreau
iar noi încă ne fumam ţigările de bun rămas

undeva în mine
sunt tone întregi de beton detonate de existenţa unei aripi
s-au prăvălit în mine în nanosecunde eterne
pe blocul din faţa parcului defrişat
scrie să privim spre cer ca spre o altă lume
dintre nori apar bucăţi cărămizii de prostituate
şi lumea întreagă se roteşte în jurul focului efemer
mă strâng din coaste şi închid ochii
undeva în mine

sunt prăbuşite zeci de vrăbii ce au uitat să zboare

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu