miercuri, 10 aprilie 2013

maternală




  
 "Mi-e dor de tine mamă... 
 Ce trebuie să fac să te mai văd măcar o dată lângă mine mamă?” 
 Alecu Dumitru 
  


 nu
 azi nu mi-am pierdut mama
 cerul plânge doar pentru sălbaticii din partea cealaltă a pământului
 s-a crăpat de ziuă și singurul cuvânt rămas pe o scândură
 ne leagă memoriile
 închinate la poze.

 nu
 azi nu am mai căutat lumina
 am trimis-o pe toată în vârful lumânării aprinse
 creionez scrisul mamei undeva sus lângă suflet
 mi-era dor
 de mâinile ei calde

 nu
 astăzi încerc să locuiesc în camera ei
 pomii se apleacă până la vârfurile mele
 te aud de dincolo de șuierături
 închid un ochi și privesc trecutul cu jumătate de normă
 partea plină optimismul fericirea
 dar au dispărut lacrimile și bocetele oamenilor
 le-ai luat cu tine în singura odaie întunecată
 ca pe o ultimă amintire
 mirosind a viață.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu