marți, 23 aprilie 2013

personal jesus





 sărutaţi-mă nebunilor
căutaţi în voi sunetele închise de mare
ascunşi sub violuri şi crime
îngerii muşcă din propriile  lor aripi
eu mă aşez pe un piedestal şi mormăiesc
peste munţii camuflaţi în oraşe se închide un arc de lumină
orbii încep să vadă copilpria în culori
pozele născute în urma durerii
familii fericite şi gri

mâncaţi-mă oamenilor
împărţiţi lovituri de pumn în flori strivite
printre celulele rămase închise curg ploi constante
o foaie de hârtie e pătată cu numele morţilor
în minte le-am construit cavouri de soare
prin vene plâng sonetele vechimii
voi fugiţi spre răsărit

opriţi-vă tembelilor
rămâneţi pe locul alb de-atâtea sărutări
o lume nouă se sparge în bombe atomice
fac linişte între inimile voastre
coborâţi din nori şi plângeţi
acum
acum ciopliţi un turn de fildeş
şi aplaudaţi-mă
voi
nebuni frumoşi de iubire


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu