joi, 13 septembrie 2012

inhalări



 
 ți-aș fuma sânul stâng
 da știu
 e ăla tatuat cu o amprentă întinsă
 din dreptul sfârcului
 până sus sus sus lângă baza timpanului
 auzi acolo fiecare bătaie de inimă
 orice frântură din sentimentul meu
 bubuie prin vene
 tu închizi ochii și lenevești în fotoliu
 ai strâns peste coapse
 ultimul tricou pe care scrie marlboro
 în scrumieră se sting visele iubito
 și scrumul miroase a neîncredere
 
 de altfel
 cine dracului mai stă să numere cârdurile de ciori
 toamna încep să cadă primele ploi
 cerul e plin de becuri rămase aprinse
 unele se sparg și sfâșie și mușcă din el
 noi am rămas închiși în balcon
 tremuri toată și astăzi las aerul
 să îți acopere trupul
 pe sticla de cola lăsată în colț
 s-au lipit două muște cu aripile împerecheate
 peste noi doi se revarsă răsăritul
 și paul mccartney jazz
 fum scrum picături verzi
 acum dansăm prin balcon
 are geamurile zoite și ne arată strâmbi
 fiecare e îmbrăcat cu altă piele
 cumpărată din timp
 
 acum e târziu
 ai adormit întinsă pe mine
 am capul greu și mă doare ultimul centimetru din deget
 astăzi e o nouă zi
 în care ne luptăm cu plămânii
 îmi arunc carnea pe oase
 și plec pe străzile nemăturate
 
 mâine
 mâine îți voi fuma sânul drept


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu