sâmbătă, 12 mai 2012

devin nebun la tratament




știi că te iubeam până țipau prin mine flăcările raiului
 aveai sub tălpi puloverul meu ponosit
 stăteai în fața șemineului pictat
 dacă aș fi avut unul
 l-aș fi aprins cu un chibrit de sânge
 tu ai fi căzut sub o idee de bonsai
 crescut în palmele mele
 miraj roșu tăiat
 peste cearceaful împachetat cu stângăcie.

 rătăceai prin gâtul meu
 auzeam cum îmi sărutai traheea
 coborai în plămâni și te respirăm zgomotos
 închideam ochii să nu te mai vadă nimeni
 tu nu ai trăit cu frica în suflet
 călcai pe cadavre cu pantofii maro
 și ele începeau să țipe
 erai din alte săpături în piatră
 hieroglif necunoscut al vieții.

 rămâne acum doar pustiul
 am înghițit praf și alge
 răsăritul sună mai încet fără tine
 camera se închide în ea
 dădeai aer și apă
 pământ și foc
 și zâmbet și durere
 cioplesc în perete doar poze
 nori cuvinte lovite cu fum
 amprentele din pielea mea

 m-am tratat destul cu gândul tău
 știi lucrul important
 înghit pastile amare și albastre
 ochi plânși din sunetul mării
 revărsate în galoșii mei albi
 retușez foile
 și țip.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu