miercuri, 6 aprilie 2011

Versuri nearanjate pe noptieră


Adele - Someone...

Asculta mai multe audio blues


E suspect de suspect

cum gradul de alcoolemie

ne face picioarele

să se gândească la ultima despărţire,

de parcă ne-am băga toţi

picioarele!

____________________________________________


Până mâine seară

jur să nu mai mint în faţa nimănui.

Am emoţii,

iar mâine seară

mă întâlnesc cu Dumnezeu.

____________________________________________


Şoaptele aruncate pe podea

se prind de talpa

palmei tale

şi rămân acolo

până când îţi dai părul

după ureche.

____________________________________________


Cred în îngeri!

Sunt oameni ce au albit

privind curcubeul

aruncat de Dumnezeu

pentru a uni

îndrăgostiţii.

____________________________________________


Prima dată când am reuşit

să scuip cuvinte de dragoste

am aruncat şi bucata îngheţată

de inimă de marţipan.

...

Încă mai am gustul ei

pe buze!



4 comentarii: