luni, 18 aprilie 2011

Retuşare


Johann Pachelbel - Canon In D Pachebel

Asculta mai multe audio diverse


Mi-am desenat coastele

în culori fantomatice,

născute din incestul lunii

cu aripile libelulelor

timpurii.


Îmi iau creionul în dinţi

şi-mi retuşez scheletul,

haşurând bucăţile ce ţin

de suflet

şi ştergând bucăţile

inimii.


Pana de gâscă

o folosesc doar la ocazii speciale,

atunci când creionez un zâmbet

sau plantez o lacrimă

de tuş roşu

deasupra obrazului

schiţat prea abrupt.


Ochii îmi sunt închişi

şi viaţa e un joc

de-a v-aţi ascunselea,

estompat

de lipsa culorilor

fumegânde

din capătul coastelor mele.

5 comentarii:

  1. pe mine ma impresionezi de fiecare data cand ajung aici..
    ce imagine ai creat.. cat de..
    imi place :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce viziune avangardista! Lipseste tonul rastit, vulcanic.

    Fiecare poezie e un experiment, pana la urma, nu?
    O disectie(morala).
    Materialul de experimentare: noi insine.

    RăspundețiȘtergere