luni, 9 noiembrie 2020

roaming the earth

fatal
îmi văd semințiile călcând prin bărăgan
dezavuez imaginea și o las benevol 
să alunece printre miile de gânduri 
unele sunt închise într-o raniță
alături de flinta folosită ultima dată
atunci când am împușcat inima
-ce frumos curgeau sentimentele aburinde-
altele încă dansează prin galaxia asta de trăiri
ca într-un cadril al imperiozității
în care ne vârâm albul ochilor
și îl pictăm în milioane de cuvinte

diligența asta de sentimente dus-întors
îmi clătește palmele și mă lasă cu zâmbetul șters
privesc spre necunoscut ca spre ultima criză apoplectică
îmi pierd mereu câte un strop de suflet
în ultima perioadă 
am început să pierd numărătoarea 
mai ales a pozelor când noi ne zâmbeam spre eternitate

și sub soarele de noiembrie
atunci când liniștea se naște în ceață 
simt în inimă cum bubuie cârduri mari de imagini
le las să iasă și să crească 
să ciugulească din oasele mele
pe fiecare coastă plantată în ciocul lor
curge venin și apă sărată 
și zeci de proiecții transformate în litri de alcool
zâmbete ascunzând o față plângând 
nopți învelite în draperiile alea
care și acum miros a tine
și atât 

fatal
îmi văd seminția revenind în caverne
întoarcerea la întuneric devine un dos de palmă 
un zgomot de inimă frântă 
o singură sferă 
în care lumina devine difuză 
și roșie 
și în mijloc
este un lac secătuit de sentimente

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu