joi, 24 septembrie 2020

introspecție


când îmi deschid porțile inimii
mă scufund în negru
trăiesc din păcate citesc vechile scrisori
îmi bubuie flashback-urile în creier
îmi sparg visele adulmecând mirosul tău
fac cumpăna între timp și viață
pe fundal
aceleași note muzicale cu siluete străvezii

când îmi deschid palmele crestate în lotuși
de sub piele și unghii se năpustesc culori
și fiecare înseamnă un pas înainte
un stâng un drept un stâng
un târâit de bocanci prin zăpadă
când soarele se înalță doar să mimeze ziua
din mine se înalță trecutul ca o stafie

când îmi închid pleoapele
îmi pipăi netrăirea ca pe un tablou
simt ritmul liniștea frustrarea
nu ne simt pe noi sau poate nu simt sentimentul
noaptea
îmi împachetez salvarea privind lumea 
din spatele geamului zoit cu fum

când îmi închid porțile inimii
din mine se varsă râuri și rânduri 
le fac loc printre vechile scrisori
printre stafiile încălțate cu bocanci colorați 
uneori
mângâi urma asta de trecut
atunci când flashback-urile îmi năruie creierul

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu