duminică, 13 septembrie 2020

northern lights


-ne-am împlinit-
mâinile tale scriu jurăminte pe pielea mea
stăm întinși pe pătură și privim aurora boreală
dansul ei devine un vals de iubire și promisiuni
lacurile astea nordice lucesc un viitor
în care ne oglindim lacrimile unui nou început 

-ne-am întâlnit-
când fiecare treisprezece este cunoscut ca un ghinion
noi ne-am întâlnit ca suflete pereche și am devenit
suntem aceeași și mereu schimbați 
exact ca fiecare frunză de toamnă rătăcită printre fiorduri
ascultăm artificiile stelelor cântându-ne imnuri
mirosim a pomi sărutați de viscol

în soarele ăsta rotund de septembrie
ne lipim inimile și închidem ochii
visăm luminile astea polare știute de noi
unele sunt ochii tăi 
altele sunt ochii mei
adormim și sărutăm verighetele

la orizont
două noi stele încep să pâlpâie 
precum un far spre fericire



*Ale, Alex, singurul lucru pe care aș putea să mai vi-l urez este să transformați 13 în infinit, în iubire, în înțelegere, în liniște. În miros de acasă, în încredere, în sentimente aduse până la Dumnezeu și în viitor. Trăiți-vă povestea ca pe un prim "te iubesc!"


Un comentariu: