joi, 14 iunie 2012

s-a zugrăvit prea mult peretele plângerii



 
 
 astăzi plouă
 ea și-a pictat deja apartamentul
 cu imaginea umbrelor din jurul sfinxului egiptean
 aveam în mâneca un as de inimă infinită
 și priveam lumina difuză
 ridicată din spasmele fulgerelor cățărate spre Dumnezeu
 el nu știe sărutul morții
 mi-am îngropat sentimentele în părul ei
 ploua afară și pământul mirosea
 a cărbuni încinși sub jocul nostru.
 
 în camera de zi
 a lăsat veioza crăpată drept lumânare aprinsă
 m-am îmbătat de atâtea ori cu ochii ei
 încât știu drumul spre purgatoriu
 precum trecutul meu cel neprezent
 afară tună cu umbrele mov
 și imagini de pisică tărcată
 mâine se manifestă în speranțe prăfuite
 o să iau o carte din biblioteca
 formată din rafturi schițate pe parchetul negru
biblia e vechea cale de mijloc.
 
 dormitorul ei
 se limitează la o simplă saltea
 hainele îi sunt aruncate în picturile lui Dali
 m-am iubit aseară cu parfumul tocat mărunt
 între cearceaful gemând a sânge
 și perna cu fulgii retușați în cruci.
 
 mi-am pierdut ideea de iubire
 bucătăria duhnește a cafea și ceai
 pe tavan se lipesc cuvintele cu aburi ieșiți din trup
 mă molipsisem cu jazz și apusuri înroșite
 acum sunt prizonier într-o bucată de tricou smulsă
 trupul îmi pocnește ca un balon ținut la soare
 toată dimineață s-a lovit de trecutul apropiat
 îmi pun mâinile pe fața zgâriată
 plânsul nu mai e necesar
 afară plouă și pentru lacrimile mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu