marți, 5 iunie 2012

deșertul e-o pădure de trupuri pierdute



 
 
 de undeva lătrau câinii
 mă rodeau bocancii mușcați de frunzele toamnei
 hai să uităm astă-seară că există ea
 că există el sau tu sau eu sau noi
 mă-mpiedic de bolovani și mă gândesc la sufletul tău
 e un paradox să trăiești fără corp
 nu simți sărutul merelor de mai
 nici buzele rămase suspendate
 peste jumătate de metru de piele
 te învelești iarna cu o crustă de palme
 primăvara pocnești și ies aburi din tine
 îți pui motorul în mișcare
 îl rotești în jurul propriei tale planete
 precum o mașină de jucărie
 stricată de dinții copilului de trei ani.
 
 aud croncănitul ciorilor
 pădurea se ascunde printre crengile jumulite de frunze
 pe aici călătoream cu tine
 atunci când muream și treceam în altă viață
 iar tu
 tu înconjurai copacii cu sânge fierbinte
 miroseam urma durerii
 mă strângeam la pieptul tău ca un fetus reciclat
 îmi cădeau lacrimi din vârful degetului mic
 munții dispăreau și renășteau dinozaurii
 pământul se rotea invers
 soarele pufăia o țigară la colț de univers.
 
 astă-seară s-a lovit o stea de cer
 eu nu am murit încă
 stau doar cu bocancii pregătiți de moarte
 puloverul e ros de moliile trecutului
 e o zdreanță prea mare pentru plămânul rămas liber
 fluturii de noapte se joacă prin cadavrul meu
 rămas nedisponibil până la noi ordine.
 
 

Un comentariu: