vineri, 8 iulie 2011

Împărtăşanie


Gheorghe Zamfir O mio babbino caro

Asculta mai multe audio diverse

Prin gările antice
au năpădit buruieni
şi cozi de şerpi
cu ochii în inimi.

Gările numărate
până la găsirea mea
sunt gravide,
plămădind copii fără urechi,
fără nervi sau ochi.

Sunt orb, surd şi nu simt,
paralizat prin naştere
şi-mi port sâmbetele, lunile, marţile
ori joile
gol şi răstignit.

Miercurea, vinerea,
dar mai ales duminica,
îmi scot la plimbare
masca de sfânt
până ajung ca papa de la Roma.

Mai am trei gări
şi o să devin nemuritor,
satanic, rece,
iar masca
o voi arunca
în toaletele ecologice
din suflet.

Voi juca table cu Dumnezeu,
ne vom amuza de proşti
până ni se vor cresta ochii,
limbile şi inimile,
explodând în ploi
cu sânge şi carne,
cu vin şi pâine!

2 comentarii:

  1. seriously? la imagine ma refer :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc pentru comentariu. Am citit si eu textele tale, iar pe unele le-am recitit ca sa le pot intelege. Se deduce prin modul in care scrii ca gandesti profund si simti lucrurile in esenta. Multe din poezii m-au facut si privesc in mine. Inca stau pe ganduri...
    Felicitari!

    RăspundețiȘtergere