vineri, 10 iunie 2011

Îninimare


Tori Amos - ''From Russia with Love'', CD2 (2010) - ''Winter''

Asculta mai multe audio pop



Mădularele-mi miros a tămâie

scufundată în sicriele

de tablă găurită

cu ciocul păsării Phoenix.


Las mâinile împreunate,

încercând să topesc ceara

scursă printre degetele reci,

vineţii de la vinul

turnat peste mine.


Costumul negru,

de om la casa lui,

mă roade pe la colţuri

până mi se rotunjesc

buzele,

umerii,

picioarele,

în forma sicriului

din inima ta.

5 comentarii:

  1. prea belea poezia...mai ales ultima parte...cand am citit ultima strofa mi s a facut pielea ca de gaina...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cand ti-am citit versurile, mi-am imaginat cel mai bizar amestec de stiluri: Bacovia si Stanescu. Nu stiu cum, dar ai cate putin din fiecare. Felicitari!

    Si pentru anonimul de sus: o manea probabil e belea, dar o poezie, e imposibil. E aproape un oximoron.;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Wanna: mersi de comentariu, ma bucur ca ti-a placut poezia. Nu trebuie sa ne certam, ramane la aprecierea fiecaruia cum trateaza o poezie;)

    RăspundețiȘtergere
  4. pefect albe mi-au ramas gandurile acum.

    RăspundețiȘtergere