miercuri, 12 ianuarie 2011

Contemplare


Bon jovi-Thank you for loving me

Asculta mai multe audio diverse


Rămâi în pijamalele tale jupuite
Şi aşteaptă-mi sărutul de "Bună dimineaţa!".
Coasta mea mutilată
Abia aşteaptă îmbrăţişarea primordială
Cu bucata de femeie
Crescută din bucata de coastă.

Rămâi în cearceaful sticlos,
Supus repetitiv somnului în doi.
Picătura mea de sudoare caldă
Îşi strigă surorile ramase
Pe sânii tăi cu miros de portocală.

Rămâi cu ochii închişi,
Acoperiţi de pleoapele tale zburătoare.
Ochii mei căprui de căprui
Îşi cer privirile înapoi,
Ca să pot să desluşesc
Bucata de soare
Ce spală parchetul crestat.

Rămâi cu zâmbetul
Suspendat pe faţa ta de femeie arabă.
Deşertul ţi-a modelat buzele
În Afrodita purtătoare de sirene
Ce-mi urnesc urechile,
Buzele, ochii, mâinile, trupul
Către sărutul unei noi dimineţi.

2 comentarii:

  1. nu inteleg : "Ochii mei căprui de căprui", schimbi registrii repede in poezia asta, in ultima stofa ma plimbi bine, am vazut jumatate delume in cateva versuri

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar că "rămâi"..uneori e de negăsit...

    RăspundețiȘtergere