sâmbătă, 1 ianuarie 2011

00:00:01


Am baut pahare de nestemate
Cioplite din amurgul lunii semiluminate,
Intoarsa in cuburi de iubire si somn,
Aburita de ger si dor.

Am scuipat, in ritmuri si rime feerice,
Bucati de asteroizi ososi,
Albiti de ninsoare si lacrimi,
De durere si frig.

Mi-am imprastiat parfumul
In mii de petale gratuite,
In mii de cuvinte culte si simbolice,
In culoarea de granit a creionului,
In ciuda ochilor limpezi
Si caprui si verzi si albastri.

Am ramas suspendat
In ciorchini primavaratici
De flori lipsite de copilarie,
De iubiri prea tomnatice si ramolite,
De veri prea secate de ploaie,
De ierni topite de ger.

Am aprins lumanarea din tortul acru
Si artificia de langa minusculul meu pat,
Privind, cu coada ochiului, la limbile ceasului,
Limbi rosii si lungi,
Ce aducea ora 12 mult prea repede.

00:00:01.
Urarea mea de an nou
A ramas nerostita pe noptiera plina
De pagini rupte
Din cartile de iubire.

5 comentarii:

  1. Bună întâlnire în 2011. Pentru Noul An îţi doresc să ai parte de linişte şi pace ca să-ţi poţi vedea în tihnă de treburi. LA MULŢI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  2. ba tu te-ai despartit de duduie de esti asa trist?

    RăspundețiȘtergere
  3. Nostalgic, sau ce?
    2011 o sa fie mult mai bun. Si stii asta.

    RăspundețiȘtergere