luni, 10 ianuarie 2011

Cinematograf




Mandy Moore - Cry

Asculta mai multe audio diverse



In cinematograful virtual al inimii mele
Nu e loc decat pentru mine
Si iubita mea.

Pisica incearca sa intre,
Zgariind arterele si venele bulbucate,
Pline de puroiul vital,
Adapat cu aer statut.

Filmul incepe in sunet de pian,
Calauzit spre urechile noastre
De palnii
Umplute cu gramofoane taiate,
Curatate si lipite
In forme de sfincsi.

Radem in pauze,
Atunci cand tot aerul
Paraseste distanta
Dintre buzele noastre cartonate
In bucati lipicioase.

Finalul ne surprinde
Dormind unul peste altul,
Incercand,
Cu ochii inchisi,
Sa ne privim dincolo de somn
Si dincolo de noi.

A fost ultima reprezentatie
A cinematografului meu.
De marti
Intra in reparatii!

4 comentarii:

  1. ce-ai patit raducule?dc intrii in reparatii?:|

    RăspundețiȘtergere
  2. @ blessed_by_jahjah91: nu am patit nimic, inima mai are nevoie si de odihna...

    @septembrie: martea mi se pare cea mai potrivita zi de reparat...nu conteaza cele 3 ceasuri rele...hmm..sau poate ca da;)

    RăspundețiȘtergere