marți, 15 decembrie 2009

Anunta-ma cand ai dovada ca te iubesc...


...imi spuse ea mai demult. Acum, am dovada ca ma iubeste. Asta-seara plangea si ma facea prost. Iar in cuvantul "prost" rostit de ea, gaseam de fapt: "Esti prost fiindca eu te iubesc si tu ma faci sa plang. Esti prost pentru ca eu sufar atunci cand tu arunci niste cuvinte ce nu isi au rostul. Esti prost pentru ca in relatia noastra, TU nu ai incredere, pe cand eu iti ofert incredere neconditionata. Esti prost pentru ca langa tine ma simt fericita, iar cand pleci, eu plang. Esti prost deoarece nu stii sa te comporti cu mine si intr-o zi ai sa ma pierzi. Esti un prost pentru ca mereu ma necajesti. Esti prost pentru ca numai eu stiu cat de mult tin la tine. Te iubesc enorm!".
Si aveam o pofta sa rad ca un copil incantat de noua lui jucarie. Radeam pentru ca am descoperit ca ma iubeste. Pe urma i-am trimis un mesaj si i-am spus: "Te voi incalzi in acest decembrie!"
Iar acum ascult asta:

Un comentariu:

  1. Adorabil..Cat poate sa imi placa si cata emotie ma inspira cand o citesc. Si cat de adevarat. Imi place..mult :X

    RăspundețiȘtergere