joi, 18 septembrie 2014

spontaneitate




aș vrea să îți mai scriu prin piele
aseară
mă dureau urmele unghiilor tale
stăteam într-un colț de pat și priveam întunericul
între noi doi erau doar foile de cearceaf
uitasem să opresc ceaiul de seară uitasem să mănânc
uitasem să citesc sau să casc
printre cele cinci dungi din antebrațul meu
priveam fiecare greșeală ca o gură de balaur
îmi înecam respirația în analize și calcule

și ne vedem din ce în ce mai des
prin părul tău tuns scurt privesc mai bine umerii
liniile tale se completează cu fiecare peisaj din lume
am în față o sticlă de bere și un laptop murdar
caut să îți tastez iubirea prin orice mod
am sunetul pielii tale imprimat pe fiecare nerv
știi
mâine e ziua noastră și noi devenim unul
am în vene senzația infinită de mai bine
când îți strângeam aseară degetele în pumn
reușisem să îmi relaxez tot corpul
uitasem să fiu greșit

și uite
dimineața am plecat la magazin la ora 6
am simțit toamna pentru prima dată pe acest an
voiam să își spun de lucrul ăsta neînsemnat
să mă îmbrățișezi și să îmi încălzești pielea gâtului
și tu
tu ai făcut asta
m-ai făcut să zâmbesc între exerciții
bună dimineață soare buna dimineața
dar totuși
aș vrea să își mai scriu prin piele

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu