miercuri, 24 iulie 2013

exerciţii

(poezia aceasta nu are nevoie de vreo poză)



mă simt ca o mână de haine murdare cu amprente străine
dumnezeu îmi e martor că am vrut să-mi ucid sentimentele
folosind formolul de pe noptiera bunicii
cădeam pe sub patul fiecărei amintiri ciuntite
şi arhanghelii îţi asamblau imaginea din o mie de pene
înmuiate în smirnă şi tămâie
cuţitele tremură înfipte în scândurile coşciugului
o să îmi dau foc la toate cuvintele nerostite
şi din ele o să iasă fumul portocaliu
precum o portocală roasă cu dinţii de copilul din mine

ţi-am sărbătorit naşterea
precum o moarte mult aşteptată
stăteam aşezat pe treptele din oţel îmbinat cu smoală
turnam în mine litri întregi de alcool
până când creierul mi se sfărâma ca o corabie de stânci
aveam tricoul murdar de noroi şi frunze putrezite
între camera mea şi a ta era o legătură de o sută de paşi
acum s-au format zece tăieturi în formă de cruce
am devenit creştin
am început să înjur de sfinţi
în fiecare zi calc pe tăceri
şi dumnezeu încă îmi oferă palme
peste faţă

am rămas întins între foile cu scrisul tău
cu scrisul nostru şi cu mâzgăliturile lovite de lacrimi
din vreme în vreme
împreunez mâinile şi durerile
aşa
simt toate cioburile intrând în carne
ca un exerciţiu de exorcizare
aplicat cu întârziere


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu