vineri, 1 martie 2013

erotică şi jumătate





să facem dragoste
să o împărţim la toţi oamenii ca pe o pâine la jumătate de metru
să îmi fac un sălaş înlăutrul tău
la fel ca un arhanghel într-o peşteră goală de sunet
ţi-aş auzi ultima bătaie de inimă dinainte de orgasm
s-ar sălta năsucurile într-un ritm de blues
te-ai topi toată întinsa pe patul ciobit lângă noptieră
spatele meu ar suferi canioane întregi de unghii roşii
lăsate în urma ca o simpla simfonie de gemete neîmblânzite

să facem dragoste privind luna în ochi
să îi amintim de primii zei stând goi prin olimp
mi-am mulat buzele pe sfârcurile tale roze ca nişte trandafiri inumani
te-am pătruns ca un ultim erou murind pentru patrie
primind gloanţe şi înaintând spre culmile de pământ sfânt
ţi-am ţipat în josul urechii ai gâtul plin de piele tumefiată
o ultimă bucată de cearceaf ne leaga unul peste celălalt
unul în celălalt unul deasupra celuilalt

să facem ziua mai lungă
să ma ţii legat de patul vrăjilor noastre
nu uita ultima ta rugăciune
cea despre nopţi întregi de explorat cărările căii lactee
şi ale venelor de la inimă la coapse
te-am întors  din drum ţi-am legat palmele cu mine
nu pleca
începe a doua zi perfectă
mirosind a mere verzi şi piele încinsă


2 comentarii: