miercuri, 17 august 2011

Zburături


The Christians - Words

Asculta mai multe audio diverse


Ţi se scurg ochii, iubito
în cristale de sare marină,
reminiscenţe ale peştilor primitivi
ciopârţiţi de valurile polare
ale certurilor dintre noi doi.

Împiedicate, buzele tale se răsfrâng,
încolăcindu-mi gâtul
în sărutări multiple,
din scară pară în scară împară,
până ajung la bărbia
grafitată cu juliturile unghiilor.

Mă urăşti, nu-i aşa?
Mărturiseşte-mi ura
în palmele micuţe,
aplicate peste obrazul meu neras,
ascuţit şi astmatic.

Şi acceptă-mi regretul
de a nu fi renunţat la tine
atunci când trebuia,
una dintre singurele mele amăgiri,
o altă filă scrisă.

Ţi se scurg ochii, iubito,
în versuri zburate din mine!

6 comentarii:

  1. "Împiedicate, buzele tale se răsfrâng,
    încolăcindu-mi gâtul
    în sărutări multiple,
    din scară pâră în scară împăra,
    până ajung la bărbia
    grafitată cu juliturile unghiilor. "

    Părerea mea nu e de descris. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. superb chiar nu am cuvinte sa descriu cat de mult imi place.:):X

    RăspundețiȘtergere
  3. impresionant [nu intentionez sa fiu rau editeaza "impară"], ai patimit ceva in poezia asta :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow!!!I'm literally speechless...

    RăspundețiȘtergere