marți, 17 decembrie 2013

clipiri



am unele momente întinse ca două șine de tren
stau întins în pat înghit aerul număr secundele
frigul se așterne peste mine precum o pătură veche
deschid ochii peste alunițele tale
le-am numărat într-o seară
erau două sute cincizeci și cinci
tu râdeai întruna
mă gândeam să iau un pix și să le unesc
poate formam o pisică încordată la vânătoare
poate ieșea o gărgăriță vânturată primăvara prin soare
ori poate un iepure fricos ascuns sub mușchii pădurii

și de atâtea ori
mă aștept să fiu izbit în plin de un tren
un marfar cărând deșeuri toxice
un accelerat deviat de la traseul normal
îmi văd viața înspăimântat
aud urletele mele ca printr-un gramofon
degetele mi se mișcă spasmodic
ca într-un dans aiurea de lovituri seci
rămân tăcut până când simt bătăile inimii
în fiecare por al pielii
ca un tremur al cărnii topite sub sângele înghegat

respir
pe sub plapumă îți caut mâna
e în același loc mereu
mă târăsc spre ea pe o urmă atât de cunoscută
o poartă strânsă cu un sărut se deschide
tac mereu
clipesc și beau apă la fiecare mijloc al nopții
respir
stau în genunchi
„Dumnezeule

Îți mulțumesc pentru... ”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu