sâmbătă, 22 decembrie 2012

tricotând un fulg de zăpadă



 
 
 
 te rog fă-mi un labirint
 ca să ne rătăcim unul de altul
 să lăsăm ninsoarea să culeagă fiecare frunză
 să muște gerul din noi ca din două mere necoapte
 o să alergăm iubito
 tu te vei împiedica de fularul lung și gros
 tricotat de bunica lângă sobă
 eu o să țip o să râd o să plâng
 or să-mi înghețe lacrimile în formă de turturele
 apoi
 o să le dau drumul în zăpadă
 și ele vor ciuguli fiecare umbră a parfumului tău
 
 la fiecare răscruce promit că o să las un semn
 o bucată de deget o lupă colorată în verde
 un felinar roșu un tricou larg
 tu cauți mă cauți ne cauți
 ninge prea plăcut ca să stăm împreună
 e-aproape un an de secunde în care nu ne-am văzut
 la capătul drumului este doar vântul
 și un copac legat de mine
 
 deci
 te rog
 fă-mi un labirint în care să ne pierdem credințele
 îndoielile mănușile șosetele
 visele paltoanele ceasurile
 timpul trebuie să stea închis cât noi alergăm prin ninsoare
 o să mă găsești
 mereu același și mereu schimbat
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu